ZeroWaste Ajonhallinta

Täydellinen toiminnanohjausjärjestelmä kuljetusliiketoiminnan tarpeisiin.

Varaa maksuton esittely

Lataa ilmainen toiminnanohjausjärjestelmän valintaopas

Kattavasti räätälöitävissä oleva järjestelmämme mukautuu monenlaisten kuljetusliikkeiden tarpeisiin. Tutustu ZeroWasteen tarkemmin ja lue kuinka ZeroWaste on auttanut asiakkaitamme tehostamaan omaa liiketoimintaansa.

Mikä on ZeroWaste Ajonhallinta?

ZeroWaste Ajonhallinta on moderni kuljetusalan toiminnanohjausjärjestelmä, joka on suunniteltu vastaamaan monipuolisiin tarpeisiin, oli kyseessä sitten säännölliset reitit tai yksittäiset kuljetustehtävät. Sen tavoitteena on tehostaa kuljetusyritysten toimintaa, riippumatta siitä, mitä kuljetetaan tai millaisesta kalustosta on kyse. Järjestelmän suunnittelun keskeisimpiä lähtökohtia ovat olleet käyttäjälähtöisyys sekä räätälöintimahdollisuus kunkin asiakkaan liiketoiminta huomioiden.

Mille toimialoille ja minkä kokoisille yrityksille ZeroWaste Ajonhallinta soveltuu?

ZeroWaste Ajonhallinta soveltuu monille eri toimialoille, erityisesti jäte- ja ympäristöhuollon keikka- ja reittikuljetuksiin sen monipuolisten ominaisuuksien ansiosta. Lisäksi se on räätälöitävissä erikokoisille yrityksille ja eri toimialoille sopivaksi. Yrityksen tarpeiden mukaan voidaan valita juuri sopivat ominaisuudet ja laajuus. Tutustu ominaisuuksiin tarkemmin toimialakohtaisissa esittelyissä.

Mitkä ovat ZeroWaste Ajonhallinnan tärkeimmät ominaisuudet?

ZeroWasten keskeiset ominaisuudet auttavat hallinnoimaan yrityksen asiakas-, tuote- ja hintatietoja helposti, luomaan uusia tilauksia, suunnittelemaan tehtäviä ja ajoreittejä sekä välittämään nämä kuljettajille. Kuljettajat voivat käyttää helppokäyttöistä mobiilisovellusta tehtävien kuittaamiseen (saatavilla Androidille ja iOS:lle). Kuittaukset muuttuvat valmiiksi laskutusmateriaaliksi.

Lisäksi järjestelmä tarjoaa monipuolisia raportointityökaluja, joiden avulla voi luoda tarvittavia raportteja nopeasti ja vaivattomasti. Lisäarvoa voidaan luoda myös sähköisten tilaus- ja raportointitoimintojen avulla yrityksenne omille asiakkaille.

Tutustu tarkemmin toimialakohtaisiin ratkaisuihin ja ominaisuuksiin:

Jäteastioiden tyhjentäminen, lava- ja puristinkuormien kuljettaminen ja muut kuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Jäteautojen reittien luonti ja hallinta
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Ajolistojen ja tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin, mm. viranomaisraportointi
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät ja ajolistat kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Ajolistat ja muut kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Useita ajolistoja ja muita kuljetustehtäviä samassa karttanäkymässä mahdollistaa useiden ajolistojen yhtäaikaisen ajamisen
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Jätelain mukaisten digitaalisten siirtoasiakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen siirtoasiakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Lava- ja puristinkuormien kuljettaminen ja muut kuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Ajolistojen ja tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin, mm. viranomaisraportointi
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Ajolistat ja muut kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Jätelain mukaisten digitaalisten siirtoasiakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen siirtoasiakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Viemärihuollonkuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Tehtävien luonti ja hallinta
  • Ajolistojen ja tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin, mm. viranomaisraportointi
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Tehtävät kartta- tai listanäkymänä: Ajolistat ja muut kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/kaivojen tarkka sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Jätelain mukaisten digitaalisten siirtoasiakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen siirtoasiakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Nostotyöt ja niihin liittyvät kuljetustehtävät tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Ajolistat ja muut kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Digitaalisten kuormakirjojen/siirtoasiakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen kuormakirjan/siirtoasiakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Maa-aineskuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Digitaalisten kuormakirjojen/siirtoasiakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen kuormakirjan/siirtoasiakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Erilaiset kappaletavarakuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Digitaalisten kuormakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen kuormakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Erilaiset massatavarakuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Digitaalisten kuormakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen kuormakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Eri toimialojen kuljetukset hoituvat tehokkaasti ZeroWasten helppokäyttöisten työkalujen avulla.

Ajojärjestelijä/toimisto (Selainpohjainen pilvipalvelu + mobiilisovellus):
  • Ajoreittien luonti ja hallinta
  • Yksittäisten ja säännöllisesti toistuvien tehtävien luonti ja hallinta
  • Tehtävien välitys kuljettajille reaaliaikaisesti
  • Ajojärjestelyä helpottavat monipuoliset kalenteri- ja karttanäkymät
  • Kuljettajan/ajoneuvon reaaliaikaisen sijainnin paikannus ilman erillistä GPS:ää
  • Työnkulun seuranta
  • Ajojärjestelijän mobiilityökalut: Uusia kuljetustehtäviä voi luoda myös kenttäolosuhteissa suoraan mobiilisovelluksesta
  • Valmiiden kuljetustehtävien tarkistus ja siirto laskutukseen mahdollista heti tehtävän valmistuttua
  • Raportit sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin
  • jne.
Kuljettaja:
  • Tehtävät kaikkine lisätietoineen reaaliaikaisesti mobiilisovellukseen (Android ja iOS)
  • Kuljetustehtävät kartta- tai listanäkymänä: Kohteiden/keräysvälineiden sijainti kartalla
  • Lähimmän tehtäväpisteen esittäminen
  • Sovellukseen integroitu navigointitoiminto
  • Valokuvaustoiminto, esim. poikkeamien kuvaamiseen
  • Keräysvälineiden ja kohteiden paikannus
  • Tehtävien kuittaaminen ja laskutustietojen lisääminen
  • Digitaalisten kuormakirjojen muodostaminen sähköisillä allekirjoituksilla
  • Digitaalisen kuormakirjan lähettäminen asiakkaan ja vastaanottajan sähköpostiin suoraan sovelluksesta
  • jne.

Kysy lisää

Mitä hyötyä ZeroWaste Ajonhallinnasta on yrityksellemme?

ZeroWaste Ajonhallinta tarjoaa yrityksellenne tehokkaan tavan työskennellä, säästäen arvokasta aikaa tilaus-toimitusketjun eri vaiheissa ja tehostaen tiedon kulkua. Se vähentää merkittävästi aikaa, jonka työntekijät käyttävät samojen tietojen kirjaamiseen useisiin eri lomakkeisiin tai järjestelmiin. Sen sijaan tiedot liikkuvat reaaliaikaisesti ZeroWasten sisällä eri henkilöiden välillä tilauksen eri vaiheissa. Kaikki tarvittava tieto on aina ajantasalla yhdessä paikassa ja helposti saatavilla milloin ja missä tahansa. ZeroWaste auttaa poistamaan tarpeen paperityölle ja puhelinsoitoille, tehden prosessista virtaviivaisemman ja sujuvamman.

Jos olet jo käyttänyt aikaisemmin ajonhallintajärjestelmiä, huomaat kuinka ZeroWaste tarjoaa modernin, helppokäyttöisen ja luotettavan vaihtoehdon yrityksesi uudeksi ajonhallintaratkaisuksi.

  • Tilausten vastaanotto ja käsittely on sujuvaa, koska ajantasaiset asiakas- tuote- ja hintatiedot löytyvät helposti aina yhdestä paikasta. Ei enää epäselvyyksiä ja tiedon hakua monesta eri lähteestä.
  • Resurssien käyttö on tehokasta ja muutosten hallinta helppoa monipuolisten ajojärjestelytyökalujen ansiosta (mm. kalenteri- ja karttatoiminnot sekä työn etenemisen seuranta)
  • Tehtävänjako ja tiedonkulku on sujuvaa, koska työmääräykset tulevat kuljettajille mobiilisovellukseen reaaliaikaisesti (Anroid ja iOS) kaikkine lisätietoineen. Kuljettaja voi tarvittaessa lisätä laskutustietoja ja valokuvia tehtävälle.
  • Laskukierto on aikaisempaa nopeampaa. Tieto kuljettajan kuittaamasta tehtävästä siirtyy reaaliaikaisesti toimistolle, minkä jälkeen tehtävä voidaan laskuttaa.
  • Laskutusprosessi tehostuu, kun kaikki laskutusaineisto muodostuu tilauksille suoraan tehtäväkuittausten perusteella eikä laskutustietoja tarvitse siirtää esim. kuormakirjalta laskutusjärjestelmään manuaalisesti. Kaikki laskutusaineisto on saatavilla missä ja milloin tahansa
  • Raporttien muodostaminen kuljetustiedoista on helppoa ja nopeaa, koska kaikki tarvittava tieto on sähköisesti samassa järjestelmässä

 

Mitä laitevaatimuksia ZeroWaste Ajonhallinnan käyttöön on?

ZeroWaste Ajonhallinta toimii kustannustehokkaasti mobiilisovelluksena (Android ja iOS) sekä selainpohjaisesti pilvipalveluna, joten kiinteitä laite- tai ohjelmistoasennuksia ei tarvita. ZeroWastea voi käyttää missä ja milloin tahansa, mikä mahdollistaa joustoa arjen poikkeustilanteisiin.

 

Voiko ZeroWaste Ajonhallintaa integroida yrityksemme muihin tietojärjestelmiin?

ZeroWaste-ohjelmistomoduulit ovat integroitavissa rajapintaratkaisujen avulla muihin tieto- ja laskutusjärjestelmiin, mikä tukee muiden käytössä olevien ohjelmistojen käyttöä yrityksessänne. Laskutusta varten ZeroWaste Ajonhallinta integroidaan yrityksenne laskutusjärjestelmään.

 

Mitkä ovat ZeroWaste Ajonhallinnan kustannukset?

Kokonaiskustannus muodostuu järjestelmän käyttöönottomaksusta sekä kuukausittaisesta käyttömaksusta. Kustannuksiin vaikuttaa käyttöönotettavien ominaisuuksien laajuus sekä käyttäjämäärä. Varaa aika tarvekartoitukseen, niin saat yrityksenne tarpeisiin perustuvan tarjouksemme ZeroWaste Ajonhallinasta

Kuinka ZeroWasten käyttöönotto tapahtuu?

ZeroWasten käyttöönotto tapahtuu sujuvasti asiantuntijoidemme johdolla. Käyttöönotto kestää tapauskohtaisesti muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen. Käyttöönotto etenee seuraavalla tavalla:

  1. ZeroWaste-palvelimen perustaminen asiakaskohtaisilla määrityksillä
  2. Tietojen sisäänvienti ZeroWasteen (asiakas- tuote- ja hintatiedot ym.) siirtotiedostona tai manuaalisesti
  3. Käyttökoulutukset
  4. Järjestelmän pilotointi
  5. Tuotantokäyttö ja käytön aikainen tuki

Olen kiinnostunut ZeroWaste Ajonhallinnasta, miten toimin?

  1. Varaa aika tarvekartoitukseen asiantuntijamme kanssa
  2. Tarvekartoituksen jälkeen saat tarjouksemme
  3. Hyväksyttyäsi tarjouksen, solmimme toistaiseksi voimassa olevan palvelusopimuksen
  4. Aloitamme yhteistyössä käyttöönottoprojektin

Varaa aika tästä

Ota yhteyttä!

Myynti
013 72 903 34
Asiakaspalvelu – Ajonhallinta
013 72 903 32
asiakaspalvelu@enpros.fi

Varaa maksuton esittely